تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

پاورپوینت و فایل آماده برای دانشجویان رشته مدیریت

پاورپوینت و فایل های درسی رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی ارشد


سنجش طرز فکر در بازاریابی


سنجش طرز فکر در بازاریابی

سنجش طرز فکر مشتریان و نحوه برخورد بازاریابان شرکت های ارائه دهنده محصول و خدمات جدید با این طرز فکر و ارائه محصول به مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است .

در این رابطه فایل پاورپوینتی را برای ارائه در کلاس به شما ارائه می دهیم که در آن به بررسی موضوع سنجش طرز فکر مشتریان و مقایسه مقیاس های مختلف سنجش در علم بازاریابی پرداخته که شرح مختصری از هریک از این مقیاس ها ارائه شده است .

برخی از مقیاس های بررسی شده در این فایل به شرح زیر می باشد :

مقیاس اسمی

مقیاس درجه بندی

مقیاس آرایش رتبه ای

مقیاس مقایسه ای دو به دو (زوجی)

مقیاس تفکیک زبانی

مقیاس تک قطبی

مقیاس لیکرت


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)


مطالب تصادفی

  • سیستم های اطلاعاتی وظیفه ای
  • سنجش طرز فکر در بازاریابی
  • پاورپوینت سبک زندگی
  • پاورپوینت درس بازاریابی با موضوع بازاریابی توسط شبکه های اجتماعی
  • خلاصه فصل 6 کتاب تحقیقات بازاریابی سه استاد ـ بخش اول
  • کسب درآمد از سایت های ایرانی
  • پرورش زنبور عسل در سه سوت

از بازدید شما بسیار سپاسگزارم
" فروشگاهی از 4KIA "