پاورپوینت و فایل آماده برای دانشجویان رشته مدیریت

پاورپوینت و فایل های درسی رشته مدیریت بازرگانی مقطع کارشناسی ارشد

سنجش طرز فکر در بازاریابی


سنجش طرز فکر در بازاریابی

سنجش طرز فکر مشتریان و نحوه برخورد بازاریابان شرکت های ارائه دهنده محصول و خدمات جدید با این طرز فکر و ارائه محصول به مشتریان از اهمیت بسیاری برخوردار است .

در این رابطه فایل پاورپوینتی را برای ارائه در کلاس به شما ارائه می دهیم که در آن به بررسی موضوع سنجش طرز فکر مشتریان و مقایسه مقیاس های مختلف سنجش در علم بازاریابی پرداخته که شرح مختصری از هریک از این مقیاس ها ارائه شده است .

برخی از مقیاس های بررسی شده در این فایل به شرح زیر می باشد :

مقیاس اسمی

مقیاس درجه بندی

مقیاس آرایش رتبه ای

مقیاس مقایسه ای دو به دو (زوجی)

مقیاس تفکیک زبانی

مقیاس تک قطبی

مقیاس لیکرت


مبلغ قابل پرداخت 8,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دیدگاه های کاربران (0)

از بازدید شما بسیار سپاسگزارم

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما